Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Οι χρυσοί κανόνες της αυτοπεποίθησης






Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου συμπεριφέρεται δίχως σεβασμό.

Οι δικές μου ανάγκες είναι το ίδιο σημαντικές με εκείνες των άλλων.

Ο τρόπος που φέρομαι στον εαυτό μου πρέπει να είναι πάντα καλύτερος από τον τρόπο που μου συμπεριφέρονται οι άλλοι.

Προσφέρω στον εαυτό μου χρόνο να ασχοληθεί με οτιδήποτε τον ευχαριστεί.

Δείχνω επιμονή και συμπόνια στον εαυτό μου.

Προσπαθώ οι φόβοι μου να μην υπαγορεύουν τις πράξεις μου.

Δεν δείχνω αυστηρότητα στον εαυτό μου.

Βρίσκω χρόνο να μιλήσω μαζί του και πάντα του δίνω ενθάρρυνση.

Έχω απέραντη εμπιστοσύνη σε μένα και πιστεύω ότι μπορώ να επιτύχω οτιδήποτε.

Όταν επιλέγω κάτι που έχει επιπτώσεις, μαθαίνω γρήγορα ώστε να μην το επαναλάβω ποτέ ξανά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου