Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Νηστεία και υγιεινή διατροφή









Οι κανόνες της νηστείας καθιερώνουν ένα διατροφικό μοντέλο που μοιάζει αρκετά με αυτό της μεσογειακής διατροφής, ένα από τα πιο υγιεινά στον κόσμο.
Η αυξημένη πρόσληψη τροφών όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια και λαδερά φαγητά έχει ως αποτέλεσμα την αντικατάσταση της κατανάλωσης κορεσμένου λίπους από μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά.

Με τη νηστεία αυξάνεται η πρόσληψη μικροστοιχείων με αντιοξειδωτική δράση όπως η βιταμίνη C, τα βιοφλαβονοειδή και τα καροτενοειδή, που βελτιώνουν τη λειτουργικότητα του ανοσοποιητικού συστήματος και προστατεύουν τον οργανισμό από την αρνητική δράση των ελεύθερων ριζών, προφυλάσσοντας τα τοιχώματα των αγγείων και τον οργανισμό από διάφορες μορφές καρκίνου.

Επίσης βοηθά στο σχηματισμό ουσιών που συντελούν στη σωστή άμυνα του οργανισμού, όπως τα λευκοκύτταρα, τα αντισώματα και η ιντερφερόνη, μία ουσία που προστατεύει από την εισβολή και καταστροφή των κυττάρων από ιούς, προάγει την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού μας συστήματος, ενώ βελτιώνει σημαντικά τη λειτουργία της μνήμης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου