Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Έχω το δικαίωμα







Έχω το δικαίωμα, να εκφράζω τις ανάγκες μου και να ζητώ αυτό που θέλω, αναγνωρίζοντας στους άλλους, το δικαίωμα να μου το αρνηθούν.

Έχω το δικαίωμα, να έχω απόψεις, τα πιστεύω και τις αξίες μου και να τα εκφράζω κατάλληλα.

Έχω το δικαίωμα να αλλάζω γνώμη λόγω νέων δεδομένων.

Έχω το δικαίωμα να παίρνω τις δικές μου αποφάσεις και να αντιμετωπίζω τις συνέπειες τους.

Έχω το δικαίωμα να αρνούμαι να επωμίζομαι τις ευθύνες για τα προβλήματα των άλλων.

Έχω το δικαίωμα να κρίνω αν είμαι ή όχι υποχρεωμένος να επιλύω προβλήματα τρίτων.

Έχω το δικαίωμα να είμαι επιτυχημένος.

Έχω το δικαίωμα του ιδιωτικού χώρου και χρόνου, της απομόνωσης και της ανεξαρτησίας.

Έχω το δικαίωμα να λέω δεν ξέρω ή δεν καταλαβαίνω.

Έχω το δικαίωμα να λέω όχι ή ναι χωρίς να αισθάνομαι ενοχές.

Έχω το δικαίωμα να σχετίζομαι με άλλους χωρίς κατά ανάγκη να επιζητώ την αποδοχή τους.

Έχω το δικαίωμα να κάνω λάθη και να αναλαμβάνω την ευθύνη για αυτά.

Έχω το δικαίωμα να αντιμετωπίζομαι από τους άλλους με σεβασμό.

Έχω το δικαίωμα να λέω δεν ενδιαφέρομαι , δε με νοιάζει

Έχω το δικαίωμα να αλλάξω τον εαυτό μου, να γίνω ένα αυτοεπιβεβαιωτικό άτομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου