Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Ο Γκρεμιστής











Ακούστε. Εγώ είμαι ο γκρεμιστής, γιατί είμ' εγώ κι ο κτίστης,
ο διαλεχτός της άρνησης κι ο ακριβογιός της πίστης.
Και θέλει και το γκρέμισμα νου και καρδιά και χέρι.
Στου μίσους τα μεσάνυχτα τρέμει ενός πόθου αστέρι.

Κι αν είμαι της νυχτιάς βλαστός, του χαλασμού πατέρας,
πάντα κοιτάζω προς το φως το απόμακρο της μέρας.
εγώ ο σεισμός ο αλύπητος, εγώ κι ο ανοιχτομάτης·
του μακρεμένου αγναντευτής, κι ο κλέφτης κι ο απελάτης

...

και θέλω να τραβήξω εμπρός και πλατωσιές ν' ανοίξω, και μ' ένα Ναι να τιναχτώ, μ' ένα Όχι να βροντήξω;
Καβάλα στο νοητάκι μου, δεν τρέμω σας όποιοι είστε
γκρικάω, βγαίνει από μέσα μου μια προσταγή: Γκρεμίστε!


Ο Γκρεμιστής - Κωστής Παλαμάς.



Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα και την ελεύθερη βούληση να γκρεμίζουν, να αμφισβητούν, να απορρίπτουν , να αρνούνται.
Η κάθε θέση επιδέχεται μία αντίθεση, έναν αντίλογο, κάτι που επιβεβαιώνει τις δυνατότητες του ανθρώπινου νου.
Δεν πρέπει να γίνεται η αμφισβήτηση για την αμφισβήτηση.
Πολεμάς κάποιο δεδομένο όταν έχεις να αντιπαρατάξεις κάποια άλλη πρόταση.
Γκρεμίζεις μόνο όταν είσαι σε θέση να χτίσεις, καταλύεις όταν έχεις σκοπό να διορθώσεις και να αναμορφώσεις μία κατάσταση νοσηρή. Διαφορετικά υπογραμμίζεται μία κατάσταση που φανερώνει έναν στείρο αρνητισμό. Μία υποκριτική, επιφανειακή,
<<αντιεθιμική>> συμπεριφορά.




Trio Mafua-Incompatibilidade de genios








Incredible!!!




Όταν η Δημοκρατία ανθούσε









Η αρχαία Ελληνική δημοκρατία συναινούσε στη μείωση των αποδοχών, εύπορων πολιτών για την ανάπτυξη κοινωφελών έργων.
Τα πλούσια στρώματα, υποχρεώνονταν να γίνουν χορηγοί προς τέρψιν του κοινωνικού συνόλου !
Ποτέ δεν έγινε κάτι ανάλογο, από το 1821 κι εδώθε.





Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

Γενναιότητα ή δειλία;








Όταν ο Πομπώνιος έδειξε στο Γαίο Κάισαρα ένα τραύμα που δέχθηκε στο πρόσωπο στη διάρκεια της στάσης του Σουλπικίου, καυχώμενος ότι το 'παθε πολεμώντας στο πλευρό του, ο Καίσαρας του απάντησε: Όταν το βάζεις στα πόδια, ποτέ να μην κοιτάς πίσω!

(Κοϊντιλιανός 6,3,75)



Ουδεμία των ηθικών αρετών φύσει ημίν εγγίνεται - Αριστοτέλης








Καμία ηθική αρετή δεν υπάρχει στον άνθρωπο εκ φύσεως, κατά τον μέγιστο Έλληνα φιλόσοφο Αριστοτέλη.
Κάθε πράγμα είναι προορισμένο από τη φύση του για κάποιο σκοπό, γι' αυτό δε μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά.

Έχει περιορισμένες δυνατότητες, ανάλογα με τη χρησιμότητά του και τον τρόπο δημιουργίας του.
Έτσι μία πέτρα είναι αδύνατο να πετάξει, αφού δεν προορίζεται γι' αυτό, ούτε και η φωτιά καίει προς τα κάτω αφού δε δημιουργήθηκε έτσι από τη φύση της.

Ο άνθρωπος, δημιουργήθηκε με κάποια συγκεκριμένα, εξωτερικά κυρίως χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε και όλα τα πράγματα.
Ο τρόπος με τον οποίο θα χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του δεν είναι καθορισμένες και η μορφή που θα πάρει ο χαρακτήρας του, δεν έχει σχέση με την εξωτερική του εμφάνιση.
Ο χαρακτήρας δεν υπάρχει από τη γέννηση του ανθρώπου, αλλά καλλιεργείται με βάση τις εμπειρίες που αποκτά στη ζωή του.



Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και ληστεύει τον λαό








Εύγε στους Έλληνες ομογενείς και φοιτητές. Μακάρι να ήμασταν όλοι εκεί να φωνάξουμε μαζί, για την εθνική μας ταπείνωση, την υποδούλωση της πατρίδας, το αβέβαιο μέλλον, για την Ελλάδα που παρακμάζει από τις πολιτικές επιλογές ανίδεων και ανεύθυνων πολιτικών.


Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Είμαστε όλοι Έλληνες







   
Σήμερα η οικοδόμηση έχει γίνει γκρέμισμα, η φιλοπατρία μίασμα , η αγάπη προς τον ελληνικό πολιτισμό οπισθοδρόμηση και η ελπίδα στάχτη.
Τίθεται το εύλογο ερώτημα, αν είναι οι σύγχρονοι Έλληνες απόγονοι των αρχαίων ή απλώς βρισκόμαστε μπροστά σε ανάξια τέκνα, άξιων προγόνων.
 Κι όμως, οι Έλληνες έχουμε μία συνέπεια στον τρόπο συμπεριφοράς μας.
Διασκεδάζουμε, λογομαχούμε, εν μέρη τρώμε όπως ακριβώς και οι προγονοί μας.
Διαθέτουμε μία έμφυτη ευφυΐα και μία παραγωγική φαντασία ανάλογη των αρχαίων πατέρων μας.

Η μοναδική μας γλώσσα, που τρέφει το νου παραμένει, αλώβητη, εδώ και 4 χιλιάδες χρόνια.
Το ίδιο φωτεινό περιβάλλον, ο ίδιος γαλανός ουρανός μας συντρόφευε πάντα, αρχαίους και σύγχρονους.

 Ακόμη κι αν έχει νοθευτεί το ελληνικό dna στο πέρας των αιώνων, ακόμη κι αν δεν υπάρχει στάλα αίματος από εκείνους τους σπουδαίους Έλληνες,  κι αν ο ελληνικός πολιτισμός είναι παγκόσμιος, δεν υπάρχει άλλος λαός πιο στενά δεμένος, πιο μεγάλος θαυμαστής και δεινός υπερασπιστής των κληροδοτημάτων των αρχαίων Ελλήνων από τους σύγχρονες Έλληνες.

Οι Έλληνες έχουμε πτωχεύσει ηθικά και πολιτιστικά, καθώς έχουμε απεμπολήσει έναν πολιτισμό, που τίμησε την έννοια του ανθρώπου και το αίσθημα της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Η τάση για επιστροφή στο πνεύμα και τη γλώσσα των αρχαίων εμπνευσμένων προγόνων, δε σηματοδοτεί οπισθοδρόμηση, προσκόλληση σε μία ένδοξη παλαιά εποχή ή στασιμότητα.
Ένα μέρος του παρελθόντος μας θα μένει πάντα ζωντανό, καθήκον μας να το σεβαστούμε συνειδητά και χωρίς προκαταλήψεις.


Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011

Τα χρώματα κρύβουν ιστορία







Τα χρώματα έχουν μεγάλη επίδραση στην ανθρώπινη ζωή. Διάφορες μελέτες αποδεικνύουν, ότι οι χρωματισμοί, μπορούν να αποτελέσουν αιτία εξόντωσης μικροοργανισμών ή ενίσχυσης αυτών!

Έχουν επίδραση στη δυνατότητα προσαρμογής στο περιβάλλον και κατ' επέκταση στην ψυχική υγεία και εσωτερική ισορροπία των ανθρώπων.
Επηρεάζουν τη λειτουργικότητα του οργανισμού καθώς μπορεί να διαταράσσουν ή να δυσχεραίνουν το όργανο της καρδιάς ή του εγκεφάλου.

Μεγάλη σημασία δινόταν στους χρωματισμούς και τη σημασιολογική τους αξία, από τους αρχαίους χρόνους.
Ο χιτώνας της Θεάς Αθηνάς ήταν χρυσός η κίτρινος, του Απόλλωνα μπλε ενώ της Θεάς Δήμητρας κόκκινος. Η κόκκινη παπαρούνα ήταν λουλούδι αφιερωμένο επίσης στη Θεά.
Ο Οδυσσέας ήταν ταυτισμένος με το μπλε ενώ οι σκληραγωγημένοι Σπαρτιάτες, προτιμούσαν τις κόκκινες στολές, ώστε να μην ξεχωρίζει το αίμα, από τους τραυματισμούς στις συνεχείς μάχες. Το κόκκινο ήταν επίσης, χρώμα προτίμησης και για τους αρχαίους ραψωδούς.

Τα χρώματα απαντώνται σε όλες τις θρησκείες.
Οι Βραχμάνοι, οι Βουδιστές θεωρούν το κίτρινο χρώμα ιερό, οι Μουσουλμάνοι το πράσινο ενώ οι Ιουδαίοι το μπλε.


The Greatest Top 100 Trance Songs of All Time (81-90)

Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ ΠΡΟΣ ΣΚΑΪ ΓΙΑ ΤΟ 1821






Υπέροχος δάσκαλος ο κ.Καργάκος για όλους μας.
Μου αρέσει τόσο να τον ακούω. Ένας πάρα πολύ σπουδαίος Έλληνας!!



Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

Ιστορικό έγκλημα στην Βεργίνα με την υπογραφή του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού









Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες (Έλληνες και τουρίστες) στην Βεργίνα συχνά πυκνά έχουνε γίνει μάρτυρες προπαγανδιστικής συμπεριφοράς Σκοπιανών κατά την επίσκεψή τους στα αρχαία της περιοχής. Αυτό γίνεται χρόνια τώρα και κανείς δεν το αμφισβητεί. Σχόλια του τύπου ”Ήρθαμε να επισκεφθούμε την γη των προγόνων μας” ακούστηκαν πολλές φορές.

Συνέχεια της ανάρτησης εδώ : http://koukfamily.blogspot.com/2011/02/blog-post_528.html



Σχόλιο: Παρακαλώ προωθείστε το και εσείς.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μία παντελή έλλειψη ευαισθησίας των υπευθύνων στο εθνικό θέμα της Μακεδονίας μας.
Με τη συγκατάθεση τους Σκοπιανοί καθηγητές, αποτελούν οι ίδιοι τους ξεναγούς στις περιηγήσεις τους στον ιστορικό και ιερό χώρο της Βεργίνας, συνεχίζοντας την προπαγάνδα και εντός των Ελληνικών συνόρων.
Βαρεθήκαμε να τους βλέπουμε να αδρανούν και να ρίχνουν την ευθύνη ο ένας στον άλλον.
Ας κάνουν επιτέλους το αυτονόητο, να σταματήσουν την αυθαιρεσία και την πλαστογραφία των γειτόνων μυθοπλαστών.

Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011

Το ντελίριο των Kitsch Σκοπιανών





Για ακόμη μία φορά προκαλούν οι Σκοπιανοί hakers, με τις ευλογίες της πολιτικής τους ηγεσίας, θα τονίζαμε, τοποθετώντας στο google earth το κακέκτυπο του άστρου της Βεργίνας, που ονόμασαν επίσημη σημαία.

Δεν είναι η πρώτη φορά, βέβαια, καθώς και στο παρελθόν, προέβησαν σε παρόμοιες ενέργειες, τοποθετώντας τη σημαία τους, στον Λευκό Πύργο.
Η οικειοποίηση της αρχαίας ιστορίας της Ελλάδας, καθώς και ο σοβινισμός τους οδηγεί σε γελοίες ενέργειες όπως ο στολισμός, της πρωτεύουσας των Σκοπίων με αγάλματα, Ελληνικών και Βουλγαρικών ιστορικών προσωπικοτήτων της αρχαιότητας, που η Σκοπιανή προπαγάνδα ονόμασε Μακεδόνες. Ο στολισμός βέβαια βασίζεται σε έναν προϋπολογισμό, που είναι ήδη επιβαρυμένος.
Το ντελίριο του kitsch συνεχίζεται με τους Σκοπιανούς να μεταμφιέζονται σε καρναβάλια, ενδεδυμένοι με kitsch στολές, που βέβαια μόνο κακέκτυπα της αρχαιοελληνικής ενδυμασίας φανερώνουν.
Με περισσή μάλιστα έπαρση. κρατούν ασπίδες με το άστρο της Βεργίνας, στα τιμητικά αγήματα της προεδρικής φρουράς, ενώ επιδίωξαν αδερφοποίηση με φυλές από το Πακιστάν, που θεωρούν τους εαυτούς τους απόγονους του Μεγάλου Στρατηλάτη Αλέξανδρου.
Αλήθεια, έχουν δείξει τις επιγραφές των ανασκαφικών ευρημάτων της περιοχής; Σίγουρα θα ήταν τόσο ευγενικοί, όσο να ξεναγήσουν τους "αδερφούς" τους Πακιστανούς - απογόνους των Μακεδόνων πολεμιστών, στο μουσείο της πόλης.
 Ίσως να τους έδειξαν και την επιγραφή μπροστά στο κυβερνητικό τους κτήριο. Άραγε μπορούν να διαβάσουν τις επιγραφές των ευρημάτων; Δε νομίζουμε, εκτός κι αν ομιλούν την Ελληνική!!!






Κι όμως, έχουν έτοιμη την απάντηση - γελοία εξήγηση τους. Οι αρχαίοι Μακεδόνες μιλούσαν την "Σκοπιανική" γλώσσα, Βουλγαρική δηλ. που εκείνοι βάπτισαν Μακεδονική, αλλά έγραφαν όλες τις επιγραφές τους στα ελληνικά!!!!
Η σύγκριση με τον Ελληνικό Μακεδονικό πολιτισμό είναι αναπόφευκτη και μόνο γέλωτα μπορούν να προκαλέσουν σε κάθε ορθά σκεπτόμενο πολίτη αυτού του κόσμου.
Πόσο χαμηλότερα θα πέσουν και πόσο θα εξευτελίζονται στη διεθνή κοινότητα, στην εναγώνια προσπάθεια τους να πείσουν την ανύπαρκτη αυθεντικότητα τους;
Μας χαροποιεί το γεγονός ότι θαυμάζουν τόσο τον Ελληνικό - Μακεδονικό πολιτισμό, αλλά θα πρέπει να τους μηνύσουμε εκτός της αυτονόητης κλοπής της ιστορικής μας κληρονομιάς και για οπτικές βλάβες που προκαλεί ο "πολιτισμός" τους σε όλους μας.


Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Όλοι μαζί, μπορούμε






Ο λαός έχει δύναμη στα χέρια του, όταν είναι ενωμένος.
Μπορεί να ελέγξει την εξουσία, τους δόλιους πολιτικούς, να περιορίσει την αυθαιρεσία τους, να αναθεωρηθούν τα γεγονότα.
Καθένας κρύβει έναν ηγέτη και έναν ήρωα μαζί.



Αντίθετα  με την αδιαφορία, την έλλειψη κριτικής σκέψης, υπευθυνότητας και πρωτοβουλίας ο λαός θα οδηγηθεί στην καταστροφή, έχοντας τεράστιο μερίδιο ευθύνης από τις άστοχες πολιτικές επιλογές.




 

Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Ο Γέρος του Μοριά








Ένα όνομα τόσο ιερό και βαρύ σαν ιστορία. Ο κυριότερος συντελεστής της αναστάσεως του γένους.
 Η οικογένεια των Κολοκοτροναίων από το 1553 που εμφανίζεται, βρίσκεται σε αδιάκοπο πόλεμο με τους Τούρκους, για την ελευθερία της Ελλάδας.

Γεννήθηκε στο Ραμαβούνι της Μεσσηνίας και από ηλικία 15 χρονών γίνεται είτε αρματωλός είτε κλέφτης σε συνεχή πόλεμο και επαγρύπνηση για την ελευθερία του Γένους.
 Μετρίου αναστήματος, με ώμους φαρδείς, μάτια σπινθηροβόλα, μαλλιά πυκνά και μακρυά, φωνή βροντώδη, συχνά φορούσε την περικεφαλαία, που είχε ως αξιωματικός.

 Σχεδόν αγράμματος, μόλις κατόρθωνε να διαβάζει συλλαβιστά. Παρόλα αυτά ο Κολοκοτρώνης, γνώριζε καλά την ιστορία του γένους. Άνθρωπος αυτοδίδαχτος, είχε ευρύτητα πνεύματος, κριτική δύναμη, πειστικότητα μεγάλη και το φυσικό χάρισμα της ευγλωττίας που στάθηκε σε όλη του τη ζωή πολύτιμο εφόδιο, πλάϊ στα άλλα του προτερήματα.


Είναι γεγονός ότι ο Κολοκοτρώνης γεννήθηκε για να είναι αρχηγός.
Το 1834 η αντιβασιλεία καταδίκασε τον κορυφαίο Έλληνα αγωνιστή σε θάνατο επειδή ήταν δήθεν αντιβασιλικός.
Τον Μαϊο όμως του 1835 του χαρίζεται η ζωή αποφυλακίζεται, γίνεται σύμβουλος της Επικρατείας και του αναγνωρίζεται ο βαθμός του στρατηγού.


Πέρασε στο Πάνθεον των Αθανάτων σαν σήμερα, πριν από 168 χρόνια στις 4 Φεβρουαρίου του 1843 από κεραυνοβόλο αποπληξία.
Όλοι οι Έλληνες εχθροί και φίλοι, έκλαψαν τον Ελευθερωτή της πατρίδας, τον Γέρο του Μοριά, Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.

" Όταν αποφασίσαμε να κάμομε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε, ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε: «που πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά , ως μία βροχή, έπεσε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, κοι οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. "

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης - Πνύκα (1838)



Κάτω θρώσκω και όπωπα








Έχουμε την πικρή βεβαιότητα πως τον τελευταίο καιρό βρισκόμαστε μέσα σε μία βαθιά, πρωτοφανέρωτη , ριζική και απόλυτη ηθική κρίση.
Ο άνθρωπος έγινε απάνθρωπος, λησμόνησε ηθικές αρχές και αξίες. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια περιφρονείται, αφού οι άνθρωποι γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης και κυριαρχεί ο οικονομικά ισχυρός. Η επιτυχία, η άνοδος αποτελούν ύψιστο στόχο και επιδιώκονται με κάθε αθέμιτο μέσο.
Η γνώση και η τεχνολογία γίνονται μέσα για εξόντωση και ο άνθρωπος νιώθει να απειλείται.



 Οι παραδόσεις καταρρέουν, απομακρυνόμαστε από το Θεό, έχουμε έλλειψη ιδανικών, πρυτανεύουν ο αντιηρωϊσμός, η ανύπαρκτη αγωγή και οι ψεύτικες μορφές ευτυχίας.
Έξαρση βίας, εγκληματικότητας και φανατισμού σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Στο πολιτικό πεδίο, δημαγωγοί καπηλεύονται όνειρα, φιλοδοξίες, καταστρατηγώντας θεμελιώδη δικαιώματα , χωρίζουν κοινωνίες σε ευνοούμενες και αδικούμενες.
Η ηθική αναλγησία, το θράσος υψώνουν την αδιαφορία για τον συνάνθρωπο στα όρια του κυνισμού και καθιστούν την εχθρότητα, τη δυσπιστία και την καταφρόνηση σε κύρια χαρακτηριστικά των ανθρώπινων σχέσεων.
Ο άνθρωπος έγινε άγριος, παραδομένος σε πάθη αποτελώντας το μεγαλύτερο αρπακτικό του πλανήτη.




Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Η μόνη Βαλκανική χώρα










Η μόνη Βαλκανική χώρα που δεν ελευθέρωσε την κοιτίδα του πολιτισμού της, την Πόλη, κάνοντας πρωτεύουσα την Αθήνα (1830) είναι η Ελλάδα.

Ξαφνικά γίναμε μόνο απόγονοι του Περικλέους, υπερπηδώντας τα χίλια χρόνια της λαμπρότατης βυζαντινής ελληνικής ιστορίας.

Οι λόγοι που απεμπολούμε τη φωτεινότατη αυτή περίοδο είναι κυρίως ψυχολογικοί.


Ελένη Γλύκατζη Αλβελέρ.




Νέδα, το πανέμορφο ποτάμι με το θηλυκό όνομα








Όταν η Ρέα γέννησε το Δία, για να τον προστατέψει από τον άνδρα της Κρόνο, τον έδωσε στη νύμφη Νέδα, τη θεότητα των νερών.
Εκείνη θήλασε το βρέφος, το έλουσε και το έπλυνε στο κεφαλάρι στο Λύκαιο, που αργότερα έγινε το θρυλικό ποτάμι που πήρε το όνομά της.

Η Νέδα είναι το μοναδικό θηλυκό ποτάμι της Ελλάδας και αποτελεί το φυσικό όριο των νομών Ηλείας και Μεσσηνίας.
Πηγάζει από το όρος Λύκαιο, ανάμεσα στα χωριά Κακαλέτρι και Πέτρα στα ορεινά της Μεσσηνίας, πολύ κοντά στην Ανδρίτσαινα. 

Τα νερά της, ύστερα από 32 χιλιόμετρα φυσικής ομορφιάς, συναντούν το Ιόνιο στη θέση Ελαία, λίγο έξω από την Κυπαρισσία.