Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012

Κοιλιακοί φέτες







Για να αποφύγουμε τη συσσώρευση πάχους στην κοιλιακή χώρα, προτιμάμε:

Δημητριακά: Μη αποφλοιωμένο ρύζι, σιμιγδάλι, κριθάρι, βρόμη, μαύρο σιτάρι, πιτυράλευρο.

Όσπρια και λαχανικά: Φασόλια, λάχανα, σπανάκι, καρότα, κρεμμύδια,πατάτες.

Πρωτεΐνες ζωϊκής και φυτικής προέλευσης: Σαρδέλες, μοσχάρι, αποβουτυρωμένο γάλα, γιαούρτι, τυρί, αυγά, ρύζι, φακές, καλαμπόκι, μπιζέλια, ρεβίθια, κουκιά, σουσάμι.

Τρόφιμα πλούσια σε κυτταρίνη: ψωμί, μπανάνες, χορταρικά κ.α.

Βιταμίνες και μέταλλα: μαγιά της μπύρας, γάλα, αχλάδια, μήλα, σταφύλια, εσπεριδοειδή, φρέσκα φασόλια, πράσα, σέλινο, σπανάκι.

Αντίθετα, εξαιρούμε από το διαιτολόγιο μας, τροφές παχυντικές, πλούσιες σε χοληστερόλη, τα ραφιναρισμένα προϊόντα, τα αλμυρά, τα ζαχαρώδη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου