Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Μόνο το συμφέρον παίζει ρόλο








Μόνο το συμφέρον παίζει ρόλο.
Κι οι καταστάσεις έχουν δόλο
Καλός είσαι για συμφέρον.
Αν ζω αν πέθανα δεν έχεις ενδιαφέρον
Κι είναι η ζωή ένα πατίνι πειραγμένο.
Κι εγώ απάνω του ανεβαίνω
Και σε μονόδρομο πηγαίνω νύχτα μέρα.
Τα πλοία μου πέσανε σε ξέρα.


 Στα δύσκολα οι φίλοι δεν φανήκαν.
 Από την πίσω πόρτα βγήκαν
 Και δεν μου κάνει η καρδιά να τους μιλήσω.
 Ανάγκη πια δεν έχουνε , μόνους αν τους αφήσω.




Δεν την αντέχω την αχαριστία.
Να με εκμεταλλευτείς και συ, άρπαξε μια ευκαιρία.
Όρια δεν έβαζα ποτέ μου.
Και δεν βαριέσαι έλεγα μ***** εαυτέ μου
Μην το τραβάτε το σχοινί , για δεν θα μας αντέξει.
Ποιο αποφάσισε η ζωή παιχνίδι να μας παίξει;
Το πιο ιερό πράμα είναι η φιλία.
Για αυτό μην το αγγίζετε, μεγάλη αμαρτία.


Κωνσταντίνος Πάνος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου